Dünya Food Vlogger, müşterileri telefon numaralarını paylaşmaya zorlamak için restoranları slamdı | Dünya

Popüler Dünya-gıda vlogger Kripal Amanna, şehrin yeme sahnesinde artan bir trend ile hayal kırıklığına uğradı ve bu da gıda siparişleri veya faturalandırma sırasında müşteri numaralarını toplamakta ısrar ediyor.


Bir Dünya yemeği, restoranlarda faturalandırma sırasında telefon numaraları toplama uygulamasını çağırdı.

Çok okuma – Düştü Sadhu Cons Dünya sürücüsü, çalıyor £“Sihir” in icr edilmesinden sonra 70.000 altın yüzük: rapor

İşte gönderi


Amanna sosyal medyaya gitti ve uygulamayı gereksiz ve müdahaleci olarak nitelendirdi ve restoran sahiplerinden kişisel veri toplamak yerine yiyecek servis etmeye odaklanmalarını istedi. “Bir yemeğin tadını çıkarmak, ödemek ve gitmek için bir restorana geliyorum. Bu işlem bir telefon numarasını paylaşmak zorunda kalmadan tamamlanmalıdır.” “Bir bakkal işletiyorsun, veri merkezi yok.”

Amanna'nın katkısı, veri koruma istilası olarak gördükleri benzer deneyimleri tekrarlayan ve eleştiren birçok sosyal medya kullanıcısıyla bir akor vurdu. Bir yorumcu, sık sık maruz kaldıklarını açıkladı: “Numaramı vermeyi reddediyorum. Israr ediyorlar. Tekrar hayır diyorum. Sonunda, yöneticiye sorulduktan sonra bırakın. Gereksiz drama.”

Çok okuma – Vande Bharat Express, Belagavi ve Dünya'yu birleştirin ve yıllarca süren bölgesel talebi karşılamak için

Başka bir kullanıcı, bu verilerin kötüye kullanılması konusunda endişelerini dile getirdi. Kullanıcı, “Restoranlarda ve marketlerde toplanan telefon numaraları genellikle üçüncü taraflara satılıyor. Bu yüzden çok fazla spam çağrısı alıyoruz.” Diyerek şöyle devam etti: “Sayılarımızı gerekli olmadığı yerde yayınlamamız daha iyi.”

Bazıları konunun restoranların ötesine uzandığına dikkat çekti. Başka bir yorum, “Her yerde oluyor – eczaneler, süpermarketler, perakende mağazaları. Hayır derseniz, bir fatura almadığınızı tehdit ediyorsunuz.

Bir kullanıcı ayrıca, yalnızca film numarası ile beslenebilen sanal menü kartları aracılığıyla hayal kırıklığını dile getirdi. “Bana bir masa vermek için numaramı vermek için hayır dediğim için üzgünüm. O zaman dijital menüyü açamıyorum ve numarama kayıt yapmazsam ve numarama ihtiyacınız olan fatura için restoranı nasıl değerlendireceğimi sorduğum bir çağrı aldım. Daha küçük tesisler daha iyi, sayı isteyen kostümler için endişelenmiyorlar, kullanıcı ödemek ve yazıyorlar.